Dienstag, 28. September 2010


الحاج رجب علی ناصری شاعر توانا وفرهنگی فرهیخته افغانستان  

الحاج نادر علی اسلمپور منقبت خوان مشهور کشور

محمد رضا ناصری منقبت خوان مشهور افغانستان
 
قاری علی افضلی


قاری مسیح اله افضلی








آقای محمد رضا ناصری منقبت خوان مشهور کشور برای همنوای وهم صدای با شما عاشقان  امام حسین ع از افغانستان به آلمان تشریف اورده اند   واینهم چند ویدوی ایشان در مراسم  هفتم محرم2011












شام روز یکشنبه 21 یکم ماه اگست 2011، شب اُنس با قران با حضور شیخ القراء الحاج کبیر حیدری در مرکز فرهنگی عصر شهر کلن برگزار گردید
برای مشاهده البوم تصاویر لطفاً بالای تصویر پاپین کلیک نمایید
شب انس با قران
شب بیس ویکم ماه مبارک رمضان 2011 مرکز فرهنگی عصر
شیخ القراء الحاج استاد عبدالکبیر حیدری
قسمت اول


شب بیس ویکم ماه مبارک رمضان 2011 مرکز فرهنگی عصر
شیخ القراء الحاج استاد عبدالکبیر حیدری
قسمت دوم


شب انس با قران
شب بیس ویکم ماه مبارک رمضان 2011 مرکز فرهنگی عصر
شیخ القراء الحاج استاد عبدالکبیر حیدری
آذان































بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
مفهوم ولايت
تهیه وترتیب : الحاج احمد راتب نجم
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ. وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ. سرپرست و رهبر شما تنها خدا است، و پيامبر او، و آنها كه ايمان آورده‏اند و نماز را بر پا مي‏دارند و در حال ركوع زكات مي‏پردازند. و كساني كه ولايت خدا و پيامبر او و افراد با ايمان را بپذيرند (پيروزند زيرا) حزب و جمعيت خدا پيروز مي‏باشد. ( آيات 55 و 56 سوره مائده ) راغب در كتاب مفردات گفته است ولاء (به صداى بالاى واو)و همچنين توالى به اين معنا است كه حاصل شود دو چيز يا بيشتر، از يك جنس و بدون اينكه چيزى از غير آن‏جنس، حايل شود. اين معناى لغوى ولاء و توالى است، و گاهى اين لفظ به طور استعاره و مجاز در قربى استعمال مى‏شود كه آن قرب از جهات زير حاصل مى‏گردد.
ادامه مطلب .......لطفاً اینجا کلیک نمایید


برای بدست آوردن تقویم سال 1390 هجری شمسی 1432 قمری 2011 میلادی
لطفاً اینجا کلیک نماید



سخنرانی آقای حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد حیدری بمناسبت سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام
حضرت محمد (ص) در مرکز فرهنگی عصر شهر کلن 19.02.2011


قسمت اول


قسمت دوم

قسمت سوم

منقبت خوان الحاج نادر علی اسلمپور

قاری مسیح اله افضلی

قاری مهدی جوادی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
عصمت رسول الله صلی‏ الله ‏علی ‏وآله‏ وسلّم
الحمد الله رب العالمين و الصلاة و السلام علي اشرف النبيآي و المرسلين و خاتم النبين و امامآ متقين و حبيب القلوب العالمين ، احمد محمود ابوالقاسم محمد صلي الله عليه وآل اجمعين .
تهیه وترتیب: احمد راتب نجم فیبروری 2011 المان
يكي از اتهامات كه و بعضي از مفسيرن و علما بر رسول اكرم (ص) وارد ميكنند و عصمت آن حضرت (ص) را زير سوال قرار ميدهند ، داستان سوال يك مرد نابينا در نزول آيات اول سوره عبس ميباشد . كه قرار ادعاي اين مفسيرين مردي نابيناي از رسول اكرم (ص) چيزي را سوال كرد و آن حضرت (ص) با تكرار سوال آن مرد چهره درهم كشيد كه با نزول آياتي چند از سوره عبس اين عمل آن حضرت از طرف خداوند (ج) مورد نكوهش قرار گرفت ادامه مطلب ..............................

نماز فرزند براى آمرزش پدر و مادر

اين نماز دو ركعت است، در ركعت اوّل پس از سوره «حمد»، ده بار مى گويى
رَبِّ اغْفِرْلى وَلِوالِدَىَّ وَ لِلْمُؤْمِنينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسابُ.
پروردگارا بيامرز مرا و پدر و مادرم و ديگر مؤمنان را در روزى كه حساب برپا شود
و در ركعت دوم پس از سوره حمد، ده مرتبه مى خوانى
رَبِّ اغْفِرْلى وَ لِوالِدَىَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَيْتِىَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنينَ وَالْمُؤْمِناتِ
پروردگارا بيامرز مرا و پدر و مادرم و هركه در حال ايمان به خانه من درآيد و هر مرد مؤمن و زن با ايمانى را
پس از سلام نماز نيز ده بار مى گويى

رَبِّ ارْحَمْهُماكَمارَبَّيانى صَغيراً
پروردگارا ترحم كن بر ايشان چنانچه پروريدند مرا در كودكى
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
نداي عدالت علي (ع)
تهیه وترتیب: احمد راتب نجم نوامبر 2010 المان
صلح مايه امنيت و آرامش كشور است .
آنكس كه مدعي غير حق گردد نابود شود و آنكس كه افترا بندد زيان بيند .
آنكس كه با شر و بدي پيروز گردد شكست يافته است .
به عهد خود وفادار باش وبه پيمان خويش خيانت مكن، دشمن ات را فريب مده و حكومت خود را با ريختن خون بي گناهان استوار مساز .
ادامه مطلب.................ا

آیت الله دکتر رضا رمضانی

کلیپ های تصویری سخنرانی های امام ومدیر مرکز اسلامی شهر هامبورک جناب آیت الله دکتر رمضانی
لطفاً بالای تصویر بالا کلیک نماید وبعداً موضوع مورد نظر را انتخاب نمایید



22.11.2010
غدیر خم
همایون فاطمی
فرارسیدن عید غدیرخم بر مسلمانان مبارک باد!
هجدهم الحجه که برای شیعیان یکی از اعیاد مهم پنداشته می شود وموسوم به عیدغدیرخم می باشد نقطه ی عطفی درتاریخ اسلام است. اگر از مفهوم لغوی وکلامی آن بگذریم، غدیر مقوله ای است برای تداوم خط نبوت در بستر تاریخ وگسترش رسالت انبیا، بویژه ادامه ی رسالت پیامبراسلام توسط جانشین برحق آن حضرت(علی ع) است که در بازگشت از حجت الوداع دربین مکه ومدینه، درهجدهم ذی الحجه اتفاق افتاد.
چنانچه خداوند درسوره مائده می فرماید: "ای پیامبر آنچه را از سوی پروردگارت بتو نازل شده است تبلیغ کن واگر چنان نکنی، پیام ورسالت او را انجام نداده یی. و تورا از مردم ایمن خواهد کرد، همانا خداوند قوم کفر پیشه را هدایت نمی کند."
رویداد تاریخی وسرنوشت ساز غدیرخم یک موضوع مهم دینی بوده و درعین حال بازگشت به یک امر تاریخی در صدر اسلام است.
پیامبراسلام پس از آخرین حج عمرش دربین راه مکه ومدینه بود که ازسوی خداوند مامور به انجام چنین ماموریت الهی شد. بنابراین پیامبر اکرم در محلی که اسمش غدیراست مسلمانانی که ایشان را در ادای حج همراهی کرده بود وتعداد شان به چندین هزار نفر می رسید، گردهم آورد تا آخرین بخش رسالتش را انجام داده پیام الهی را اعلام نماید. یاران وهمراهان پیامبراسلام از پالان اشتران در زیر آفتاب سوزان منبری ساخت و آن حضرت خطبه ای خواند که موسوم به خطبه ی غدیرخم می باشد. پیامبرگرامی اسلام درحضورحجاج، یاران واصحاب شان دست حضرت علی (ع) را گرفت و بلند کرد و فرمودند:
"خدا مولای من است ومن مولای مومنانم. من به مومنان از خود ایشان سزاوارترم، پس هر کس
که من مولای او استم، علی مولا ی اوست. ای مردم این علی (ع) برادر وصی من ومخزن علم وخلیفه وجا نشین من برامت من است. به حق دعوت می کند ومفسر قرآن، کتاب خدا ست. به هر چه موجب رضا و خوشنودی خدا ست، عمل می کند." پیامبر اسلام این جمله را سه با ر تکرار کرد.
آنحضرت در دقایق ختم خطبه ی نبوی قرار داشتند که بوسیله جبرئیل امین باردیگر وحی نازل شد و پیامبر گران قدر اسلام درپایان خطبه آخرین آیه قرآن عظیم الشان را به مسلمان خواند:
"امروز دین شما را کامل کردم ونعمتم را بر شما تمام کردم و راضی شدم که اسلام دین شما باشد و اسلام را به عنوان
دین برای شما پسندیدم." «سوره مائده آیه سوم»
چنانچه اسناد ومدارک نشان می دهد معتقدان مذاهب اربعه به نقل کتاب معتبر شان" تاریخ طبری" این رویداد تاریخی اسلام را تایید می کنند. حدیث مبارک " هر کس که من مولای او استم، علی مولا ی اوست" دربسیاری از کتب احادیث تشیع وتسنن نقل شده و از احادیث معتبر و ثقه می باشد. درعین حال احادیث فراوانی دیگری نیز هست که درمورد ولایت حضرت علی (ع) گفته شده است. یکی از احادیث دیگر که به ولایت حضرت علی (ع) اشاره دارد ویا بطور مستقیم درآن باره گفته شده است.
دلایل عقلی ونقلی فراوانی می تواند ولایت آنحضرت را توضیح دهد. اگردرباره ی فضایل والای امام علی (ع) صحبت شود بجا ست که از شخصیت های بزرگ تاریخ که همواره در طول تاریخ درباره ی فضایل امام علی(ع) صحبت کرده اند. حتی نویسندگان مسحیی وغیر مسلمان درباره ی فضایل حضرت علی (ع) سخنانی گفته اند. از جمله جبران خلیل جبران می گوید: علی (ع) مانند پیغمبران در گذشت، مقام و شأن او در بصیرت وبینایی مختص به شهر،قوم وزمان ومکان نبوده چرا که شخصیت جهانی داشت.
همچنان جرج جرداق مسحیی در کتاب صوت العداله وانسانیه خود می نویسد : ...ای دنیا چه می شد اگر همه نیروهایت را در هم می فشردی و دو باره شخصیتی مانند علی (ع) با آن عقل، قلب، زبان وشمشیر نمودار می کردی.
لامنس، یک روحانی مسحیی بلژیکی، در کتاب معروف خود می گوید: برای عظمت علی (ع) این است که تمام اخباروتواریخ علمی و اسلامی از او سر چشمه می گیرد او حافظه ونیروی شگفت انگیزی داشت.
کارلایل، فلیسوف انگلیسی، می گوید: ... وما نمی توانیم علی (ع) را دوست نداشته باشیم و به او عشق نورزیم، زیرا
هرچه خوبی هست که ما آن را دوست داریم، در علی جمع است. او جوانمرد، شریف وبزرگواری بود که دلش سرشار
از مهر وعطوفت و دلیری بود. چنانچه پیش ازدرگذشتش در باره قاتلش از او نظر خواستند و او فرمود: اگر زنده ماندم
خودم می دانم چه کنم و اگر در گذشتم اختیارم با شما است. اگر می خواهید او را قصاص کنید یک ضربت بیشتر
به او نزنید واگر عفو کنید به تقوا نزدیک تر است.
و پطروشفسکی، استاد دانشگاه لنینگراد، می گوید: علی (ع) تا سرحد شور وعشق پایبند دین و راستگو بود.
و مقام صفات اولیاءالله در وجودش جمع بود.
خود پیامبراسلام نیز گفته است: من شهرعلمم و علی دراوست. این همه گوشه ای از فضایل آن حضرت و دلیل ولایت آن حضرت در روز عید غدیرخم است. پس عید غدیرخم برشما مومنان مبارکباد!
ا ُنس با قران
رسول خدا (ص )می‌فرمود:«خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید، و مانند قوم یهود و نصاری نباشید که فقط در کنیسه‌ها و کلیساها دعا می‌کنند و خانه ها را رها کرده اند. وقتی تلاوت قرآن در منزل زیاد شود، اهل خانه از خیر و برکتش بهره‌ مند می شوند و آن خانه برای اهل آسمان می درخشد، همان گونه که ستارگان آسمان برای اهل دنیا می‌درخشد




آموزش قرآن کریم به شکل صوتی وتصویری از اینجا اغاز میشود


متن کامل قرآن کریم با ترجمه وتلاوت لطفاًبالای نام سوره ها کلیک نماید



تفسیر بعضی از سوره های قرآن کریم بشکل صوتی توسط حجت الاسلام والمسلمین
الحاج عبدالواحد حیدری


از اینجا اغاز میشود
بعداً بالای شماره ها کلیک نمایید



درس های از نهج البلاغه به شکل صوتی توسط دکتر محمد علی انصاری

سیستم استفاده : اولاً بالای مطلب مورد نظر کلیک نموده بعد از باز شدن صفحه چدید در سمت چپ بالای پخش همه کلیک نموده بعداً برای شنیدن بالای هر مطلب طور جداگانه کلیک نماید در صورت داشتن سوالی در رابطه به سیستم استفاده حاضر به رهنمای هستیم

از اینجا اغاز میگردد




بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
تهیه وترتیب : الحاج احمد راتب نجم
الحمد الله رب العالمين و الصلاة و السلام علي اشرف النبيآي و المرسلين و خاتم النبين و امامآ متقين و حبيب القلوب العالمين ، احمد محمود ابوالقاسم محمد صلي الله عليه وآل اجمعين .
فدك در مسير تاريخ
وَمَا أَفَاء اللَّهُ عَلَى رَسُولِهِ مِنْهُمْ فَمَا أَوْجَفْتُمْ عَلَيْهِ مِنْ خَيْلٍ وَلَا رِكَابٍ وَلَكِنَّ اللَّهَ يُسَلِّطُ رُسُلَهُ عَلَى مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ. مَّا أَفَاء اللَّهُ عَلَى رَسُولِهِ مِنْ أَهْلِ الْقُرَى فَلِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ وَلِذِي الْقُرْبَى وَالْيَتَامَى وَالْمَسَاكِينِ وَابْنِ السَّبِيلِ كَيْ لَا يَكُونَ دُولَةً بَيْنَ الْأَغْنِيَاء مِنكُمْ وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانتَهُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ. ( سوره حشر آيه 6 و 7 ) و آن چه را خدا از ثروت هاي آنان به پيامبرش باز گردانيد ، شما براي بدست آوردن آن ، نه اسبي تاختيد و پيكاري كرديد و نه شتري ، اما خدا پيام آورانش را بر هر كس كه بخواهد ادامه مطلب.......................


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


نگاه نهج البلاغه به نو جوانان
تهيه و ترتيب:
الحاج احمد راتب نجم ماه مارچ سال 2010آلمان
دوره نوجوانى حساس‏ترين و با اهميت‏ترين دوران زندگى انسان است كه معمولاً بين سنين 12 الى 18 سالگى مى‏باشد. در اين دوره فرد نه كودك و نه هنوز به درستى بالغ شده است و دوره بحرانى زندگى خود را می‏گذراند كه گاهى رفتار و اعمال كودكانه او موجب آزار بزرگترها و گاهى رفتار عاقلانه او باعث تحسين و تعجّب آنها میشود.
نوجوان در سنينى قرار دارد كه به درستى نمیداند چه بايد بكند؟ كدام شيوه را در زندگى خود برگزيند؟ برخى بزرگترها به او مى‏گويند: تو هنوز بچّه‏اى! گاهى ديگران به او میگويند: تو ديگر بزرگ شده‏اى چرا كارهاي بچّه‏گانه از تو سر مى‏زند؟ او خود را در اين امر و نهى، سرزنش و عتاب، حيران مى‏بيند.
مراحل رشد

دوره نوجوانى به سه مرحله تقسيم مى‏شود:ادامه مطلب...........

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

تهيه و ترتيب:
الحاج احمد راتب نجم
الحمد الله رب العالمين و الصلاة و السلام علي اشرف النبيآي و المرسلين و خاتم النبين و امامآ متقين و حبيب القلوب العالمين ، احمد محمود ابوالقاسم محمد صلي الله عليه وآل اجمعين .
علـــم غيـب
غيب در لغت : اکثر اهل لغت تاکید کرده اند که غیب عبارت است: کل ما غیاب عنک یعنی هر چیزی که از تو پنهان شود. بنابراین امور پنهان از انسان را،‌ غیب گویند. (خلیل فراهیدی،‌ العین، ج4،‌ص454/ ابن منظور، ، لسان العرب،‌ج1،‌ص654 / جوهری، صحاح،‌ ج1،‌ص196 و فیروزآبادی،‌القاموس ‌القاموس المحیط،‌ج2،‌ص112.
معنی اصطلاحی غیب :‌ گفته اند که هر آنچه که تحت حس و درک آدمی قرار ندارد، غیب نامیده می شود. (سید محمد حسین طباطبایی،‌ تفسیر المیزان،‌ج1، ص73)
از اینرو در مقابل غیب، مفهوم شهادت به معنای شهود و آشکاری است، چنانکه پیامبر اکرم(ص) پس از پیام تاریخی خود در سرزمین غدیر،‌ فرمودند: الا فلیبلغن الشاهد الغائب بدین معنا که این پیام را شاهدان به غایبان برسانند. ( جفعر سبحانی، آگاهی سوم،‌ص 18)
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
تهيه و ترتيب:
الحاج احمد راتب نجم

حمد و ستايش خداي را كه مالك حقيقي اوست و درود بر پيامبر و خاندان پاك او باد كه رهبران امت هستند و قرآن كتاب ماست كه سخن به حق مي گويد.
سوره مباهله و اثبات حقانيت رسول اكرم (ص)

بعد از فتح مكه معظمه در سال هشتم حجرت و درخشش قدرت اسلام تحت رهبري خاتم النبيآ (ص) در جزيزة العرب ، پيروان اديان ديگر و رهبران رجال سياسي و مذهبي توجه خاصي به اسلام و مسلمانان و كانون اين قدرت عظيم يعني مدينة الرسول پيدا كردند . اين امر زمينه مناسبي را براي پيشرفت و گسترش شعاع اسلام تا اقصي نقاط حجاز و حتي خارج از آن را فراهم آورد و پيامبر اكرم (ص) توانست از اين فرصت به خوبي استفاده كند و با ارسال نامه ها و نماينده گان به رؤساي بلاد و زمامداران كشور ها ، انها را به پذيرش اسلام و يا به رسميت شناختن دولت اسلامي و التزام به مقررات آن فراخواند.
ادامه ممطلب..........



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مظلوميت زن در قبضه مرد سالاري

تهیه وترتیب : الحاج احمد راتب نجم ـ المان
جنوری 2010

يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُم مِّن ذَكَرٍ وَأُنثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ. ( سوره حجرات آيه 13 )
اي مردم ! ما شما را از مرد و زن آفريديم و ملت ها و قبايل گوناگون قرار داديم تا شناخته شويد ، گرامي ترين شما در نزد خداوند با تقوا ترين شما است.
از كرانه هاي دور تاريخ تا جهان عصرامروز ، هر گز نميتوان جامعه و تمدني را جدا و بريده از سيماي تاريخ ساز زن مورد مطالعه قرار داد ، و هر گز نقش سازنده و آفريننده اين موجود شگرف آفرين را ناديده گرفت . چرا كه اگر منصفانه بينديشيم و بنگريم ، به اين حقيقت ميرسيم كه از كران تا كران تاريخ ، همه رويداد هاي شورانگيز و رخداد هاي شعور آفرين و حوادث مطلوب و صعودهاي عبرت انگيز و غرور آفرين ، همه و همه ساخته و بافته اي اين موجود نقش آفرين زن است. اين موجود زن است كه دست در دست با مرد ، با انديشه و خلاقيت و ابتكارش ، بخش ها و صفحه هاي شگوفان تاريخ را پديد آورده است.از اين ميان نقش كار ساز و تحول آفرين زن در نهضت هاي توحيدي و بعثت هاي آسماني ، ممتاز است ، چرا كه زن در تاريخ اين نهضت ها همواره دوشادوش مرد در جهت برانداختن موانع رشد و تعالي ، تاريكي و ظلمت ، جهل و اسارت ، فقر و بلاهت وخرافات و اوهام به جهاد خستگي ناپذير برخاسته و از ميدان خود سازي گرفته تا ساختن نسل شايسته و تمدن مطلوب، چابك تر از مرد گام برداشته است..



سلسله مباحث اخلاق در خانواده توسط حجت الاسلام والمسلمین الحاج عبدالواحد حیدری شخصیت قابل افتخار وطن عزیزمان افغانستان در پنج بخش وسی قسمت لطفاً به شماره های بخش ها وقسمت ها دقت فرمایند



سلسله مباحث رازآرامش در زندگی اولیا الله توسط حجت الاسلام والمسلمین الحاج عبدالواحد حیدری در سه بخش وهژده قسمت
از اینجا شروع میشود




بعثت رسول اکرم ص

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الحاج
ذکریا مشکور کابلی بمناسبت بعثت رسول
اکــــرم ص در مرکز فــرهــنگی عصـــر
مورخ 18 جولای 2009
در 9 قسمت لطفاً اینجا کلیک نمایید



استاد شهید دکتر علی شریعتی
مجموعه سخنرانی ها صوتی
از اینجا آغاز میشود





استاد محمد اسحق نگارگر
سخنرانی عارف ودانشمند شهیر کشور عزیز ما افغانستان
در( شبی به یاد ماندگارنگارگر) شهر اسن آلمان
صوتی وتصویری
از اینجا آغاز میشود




مسجد خانه خدا است وماهمه مخلوق وبنده گان خداوند هستیم . بناً از مسجد عصر تمام مسلمانان بدون در نظر داشت ملیت ، قوم،نژاد، زبان ومذهب میتوانند برای اجرای مناسک دینی مذهبی ، ترحیم وفاتحه ، ختم قرآن عظیم الشان ونذورات استفاده نمایند.
لطفاً این پیام را به آگاهی دیگران هم برسانید


آدرس و تلفونهای تماس
Asser Kulturzentrum
Aachener str 1270
50859Köln


الحاج حبیب زاده 01729859734
همایون فاطمی 01783309140
عادل جوادی01638677955

 
جهت بهبود وضعیت وبلاک ورفع نواقص وکمبودیها لطفاً نظریات وپیشنهادات سالم تانرا به آدرس
asser-kz@hotmail.de
ایمل نموده ویا با شماره تیلفون
0211/6180563
20 bis 23 uhr
با نعمت اله زمانی تماس حاصل نماید
التماس دعا

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً برحمتک یاارحم الراحمین

Keine Kommentare: